hejrå fjortisar!

hej!

otroligt länge sen jag skrev..
varför? ah du, säg de. har typ inga läsare, så då blev de så ^^ haha ;)

men nu kände jag mej lite irriterad, och ville gö ett inlägg.
äre bara jag, eller äre extremt störande med folk som skriver

"asooww gmn, duhh äwr sååhh swöötth!!"

åh gud, jag får typ nå hyper varje gång jag läser nåt sånt! seriöst.
det är bara så wb fjortis! för man skriver inte så. det är okej, att skriva lite weird när man är oseriös, men inte hela tin???
gryyymt drygt.
inte en människa kan eller orkar läsa de där. förutom wb själv!
sååww, slutahh mewh däähh! tack.

känneru igen dej? känneru dej skyldig? kan du placera dej själv i den kategorin?
dö.
nämen, seriöst, sluta, ekel.

haha. nämen, allvarligt, de är jobbigt, irriterande och för min del, o-okej.
tkr samma sak om riktiga fjortisar^^

tack för mej och adjö!

// Luriga Ugglan

Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0