My day was filled with tears, MAH GOD I LOVE IT!

Hellu
Ja denna dag har varit galen, jag har grinat hela fyra gånger för att jag har skrattat så mycket. Jag har inte grinat av skratt sen sigge sa marslandare på kemin då bölade jag och det var inte ens ett dugg kul då måste jag har varit lika trött som döden.... Ja på svenskan så skrev agnes en jätte rolig sak och jag och Luriga Ugglan skrattade och skrattade. Sen så skulle hon läsa upp det och jag höll på att dö, det var då tårarna kom, jag grät och fnittrade och det gick inte att sluta.(FM i ett nötskal) Det var tydligen bara jag och LU som tyckte att det var kul för alla kollade på oss som om vi var några random kissmongos. Men det är vi inte vi är k00lingar! Det var skit många som vart irriterad men jag kunde inte sluta skratta, sen så gjorde LU ett x antal fula och kula grejer så då skrattade vi ännu mer. Samma sak på franskan jag och LU skrattade den här gången åt lussebullar, lång historia....
Lunch rasten var skit jobbig och nu har jag tråkigt!
End of story.
//Flygande Musen

Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0