vad hände med bloggen?

men döööööööö vad jag hatar den här bloggen, förutom Flygande Musens inlägg som hon skrev för.. eh, mer än 1 månad sen, och så läser jag det idag xD lixom schysst.. not! hursomhelst så var det väldigt underhållande. heheheheh, och jo, du kmr få bra betyg. men jag har samma ångest. lixom betyyyyyyyyyg??!!?? man gruvar väl sig mer än man behöver. mkt mer. antar jag. hoppas jag. men så har man ju hört att åttan är värst. dö.
men okej, jag ska ta mej igenom hela åttan, välbehållen med tusen MVG. kan man ju hoppas. har oxå hört att det är svårt att få MVG i åttan? stämmer det?
HA-HA. vem frågar jag? mej själv, eftersom ingen läser tänkte jag.

men det jag egentligen ville komma med, det var att hela bloggen måste fasen göras om ifall det ska va nåt att ha!! fuwwll liwxhoommm!

ah, überintressant inlägg. hejdå!!

// Luriga Ugglan

Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0