"baaajs i byyxaaaaan"

Någon som skall se melodifestivalen ikväll?
Själv ska jag nog se lite. Jag hejar och hoppas att Darin Zanyar eller Anna Bergendahl vinner! Vem hejar du på?
Hihi, jag skulle tycka det var skitkul om Sverige skickade en låt som hade svensktext, och så gick den ungefär såhär:
"Åååh, jag sket i byyxan, det kom en bajskorv, jag pruttade meraa.. shalalalaaaa"

 Så var det jätte mysig melodi och hela faderittan, för då skulle förhoppningsvis inga utlänningar förstå vad man sjung och tro att det var en jätte bra låt med vacker text. Men i själva verket sjung vi ju om BAJS!

HAHA. kul va?

 

ser ni vaD prydliGt jaG har skrivIT? hahahoho. Inte alls likt mig som kör med förkortningar titt som tätt.

 

adjö våra icke läsare.

 

//Luriga Ugglan


Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0