Coolt!

Yo what's up!?

Jobbig hälsningfras jag vet! Men jag ville vara lite cool, typ som Napoleon Dynamite.... Kanske inte så fräsig.

Nu är jag hemma från Åre, var hemma i typ 40 min sen bar det av till kära syster. Vad skönt det var att sätta sig på välbekanta 42:an och lyssna på musik :D

Åh idag var det vårväder helt underbart! Man kan se marken nu det är helt fantastic! Jag borde nog gå i ide egentligen för jag faller ner i en liten vinterdeprition hela tiden. Jag blir så mycket gladare varje gång snö skiten är borta! Nån som håller med mig?

Har inga bilder att bjuda på för har inte suttit vid min dator på 8 dar, det här är riktigt påfrestande! Åh måste bara berätta om min systers hund som förövrigt heter Bosse, ett djurnamn i Flygande Musen anda. Man ska ha roliga namn på djur tkr jag. Ja han är iaf ganska stor, men han är ja asså lite fjantig eller mycket. Jag har inget emot homosexuella men många ser dom som lite femenima om man är kille då. Det är ju däremot en fördom man kan väl vara hur jävla killig som helst endå, men ja jag måste endå få kalla bosse lite gayig! haha det lät kul det. Men söt är han!

Men nu ska vi baka!

Peace! Om man börjar coolt måste man sluta lika coolt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Gymnastik, går du på någon sport =)? Isåfall vilken :D?

2010-03-13 @ 20:49:05
Postat av: Daniel

Nejdå! :)

2010-03-13 @ 23:10:38
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: E M M A

haha okej :D:D:D va gör du

2010-03-14 @ 00:05:12
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

SV: hihi tack! :D

2010-03-14 @ 16:01:43
URL: http://haidis.se

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0