.....

Hej poopies!
Nu ska jag styra upp det här, jag Flygande Musen är faktiskt oxå en del av denna blogg! Just so you know! Inte Luriga Ugglans blogg, Luriga Ugglans och Flygande Musens blogg! Blogg namnet är LU som kom på. Men idén till en blogg var typ jag som började prata om det men aja.

Hahah våran statisktik är helt galen typ en läsare idag och andra 100 ja.Om det nu är några som faktiskt läser våran blogg så tänkte jag göra en frågestund om oss två, Flygande Musen & Luriga Ugglan dom underbara skaparna till denna fab blogg! Eftersom att jag är traped här till fjälls så har jag ingen passande bild, eller ja jag orkar fasiken inte göra en. Vi ger inte vika för nån fråga, eller kanske. Det är lixx mer troligt att vi svarar om ni frågar om vi har pruttat i nåns fejja än vilken bh storlek vi har det är fjortis fasoner! 

Men nu ska jag käka det som jag har gjort hela veckan typ x) Men idag så åkte jag iaf skidor med Jenny, det var ju nice men det regnade ju nästan!
 Ciao!

//Flygande Musen


Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0