O.C

Hellu!
Nu var det allt länge sen.... under denna tid har jag lärt mig mkt. Som att jag kan gråta som en liten femåring som inte får godis, vid filmer. Det har aldrig hänt förut men denna helg hoho, ska berätta allt i detalj!
Jag fick låna O.C av jennifer bara som en kul grej, jag vart kär... jag grät varenda gång Marissa och Ryan gjorde slut då Seth förklarade sin kärlek till Summer, att det alltid hade varit henne. Ja fiiifan vilken blödig mes jag är. Jag brukar ju va en riktig hårding!! nästan..... Ja sen var jag ju halvt sjuk oxå så det var det enda jag gjorde har bara sett säsong 1&2 men mer blir det snart! Och jag grät seriöst floder när Ryan skulle flytta till Chino, jag vet ju att han skulle komma tillbaks men det var ändå så sorgligt och Marissa sa att hon älskade han och bla bla bla och jag satt där ensam och höll på att dränka mig själv i tårar. Nästan som när jag hör Akon fast då blir det en liten mer ångest liknande attack. Jag gråter inte ens till Titanic, och det är ju iofs weird (alla gråter till Titanic) men inte jag inte, här är det O.C som gäller.
Bara för att påminna mig själv om att jag inte har tillgång till O.C så plågar jag mig med denna låt. You will be surprised för jag lovar att det inte är California med Phantom Planet!


//Flygande Musen

Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0