She

Tjenixen!

Hoo, idag har jag varit och letat efter ett par svarta converse 4,5:or Var i hela birsta och hela stan. sen där på stadium säger anna "KARIN JAG HAR HITTAT DOM"!!!! vi båda kollade på varandra med en förvirrad blick, det var ett underbart ögonblick! Det ska jag säga er att det var! Converse jordens bästa skor, mitt tredje par ^^, Ja så nu sitter dom på mina fötter.
I fredags så var jag med Frida,Jenny och Jennifer och fiifan vad kul vi hade! herre gud vad jag skrattade, det gör jag ju vanliga fall oxå med det här var ju galet! Sen när man ska till mitt hus så är det en jätte hal backe och såklart så ramlar Frida, och istället för att hjälpa henne upp skrattar jag så mkt att jag håller på att kissa på mig, det var kris. Men jag var ju tvungen att ta ett kort oxå.
Sen pratade hon i telefon samtidigt som hon ramlade oxå, asså det var as kul!
Resten av kvällen hade vi det bara roligt som få.
Lördagen vaknade vi låg kvar i sängen as länge, sen ringer jennifers mamma och ba ja jag kommer om fem minuter. Panik för flikksen. sen åkte jag på dop, satt och lyssnade på hur man kan se på en människa om dom är döpt, dom sa oxå att gud skulle hjälpa en genom livet om man döpte sig. Jag kände mig som en jäkla hycklare som satt och lyssnade på det där när jag bara tycker att det är bullshit. Vf går det bajs för jätte många som har döpt sig då? va va va va varelsen där uppe kan du svara på det va va!??!!! Nej precis. Sen så sov anna hos mig, vi var as trötta så vi gjorde ingenting, vi skulle egentligen sy men det vart helt enkelt inte av.
Dagens låt är Sugarplum Fairy-She

den låten (läs och notera) älskar jag! (dålig kvalle jag vet men aja..)




//Flygande Musen

Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0