svar på Luriga Ugglans frågestund ;p

 

Ellen (ellerenellen.blogg.se) 


När är du som lyckligast, fina?

svar:jag är lyckligast när jag skrattar och har kul med familj och vänner ! när jag bara njuter av livet!

 

 

tina

vad tkr du är viktigast med en blogg =)?


svar:bilder tycker jag är väldigt viktigt ! det är inte roligt att läsa en massa text, man vill ha nåt att titta på samtidigt. och humor tycker jag ska finnas med, men även lite allvar. snygg header och design allmänt för att man ska vilja läsa bloggen, annars kan man ledsna rätt snabbt ;)

 

 

 

melle

vilken är din favoriträtt?:)
vilket är ditt favoprogram:)?
vad gör du hellst en lördagkväll:)?

svar:det där med favoriträtt är rätt svårt tycker jag, men kött och potatiskroketter eller lax och pressadpotatis ;) haha.

mitt favoritprogram är lungt grey's anatomy !

en lördagskväll vill jag helst umgås med kompisar, spela spel kanske och äta godis, skratta och sova över :p







nu är Flygande Musen hemma igen :D och kom ihåg att vi är 2st som har denna blogg !

 

adjö ;)


Kommentarer

Berätta det du vill här:

vad heter du?♥
kom ihåg dej?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg?:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0